Vrátenie tovaru a reklamácie
Vrátenie tovaru - odstúpenie od kúpnej zmluvy
Ak Vám tovar v byte či kuchyni nesadol, vyzeral na fotke môzno trošku inak ako v skutočnosti, alebo ste sa len jednoducho rozhodli tovar vrátiť alebo vymeniť, máte podľa zákona právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia tovaru.
Pre našich zákazníkov sme sa rozhodli urobiť niečo viac: ponúknuť možnosť vrátenia alebo výmeny tovaru až do 100 dní. Vrátiť môžete tovar, ktorý nebol používaný a ktorý nie je poškodený!
Ako treba postupovať?
1. Vytlačte a vyplňte formulár na vrátenie tovaru
2. Zabaľte tovar, ktorý vraciate.
Tovar, ktorý chcete vrátiť dobre zabaľte, použiť môžete aj pôvodný obal (odstráňte alebo prelepte pôvodný štítok). Do balíka vložte vytlačený formulár na vrátenie.
3. Odošlite balík jedným zo spôsobov:
- Jednoducho cez pobočku Zásielkovne (Packeta) - poplatok 2,90€
Balík odovzdajte na pobočke Zásielkovne a personálu nahláste kód: 91292696. Personál vytlačí a nalepí štítok a Vám vydá potvrdenie o jeho prijatí. Na mieste neplatíte nič. Táto služba je spoplatnená sumou 2,90€ a využitím tejto služby automaticky súhlasíte s tým, že Vám bude táto suma odpočítaná od sumy na vrátenie peňazí za tovar. Kompletný zoznam pobočiek Zásielkovne nájdete na http://www.packeta.sk/pobocky.
- Inou dopravou (na vlastné náklady)
Môžete vrátiť tovar aj prostredníctvom nejakého iného dopravcu. Po vyplnení formulára pre vrátenie tovar zabaľte a odošlite ho na vlastné náklady na adresu:
PEKNUO – ELBEZA s.r.o.
J.Kráľa 1269/44 (budova tlačiarne ASSA)
02001 Púchov
Tovar neposielajte na dobierku.
O prijatí tovaru a vybavení Vašej požiadavky Vás budeme informovať e-mailom.
Dôležité upozornenie
- Tovar vrátený nad rámec zákonnej lehoty (14 dní) nesmie byť nosený alebo poškodený. Je potrebné doručiť ho v originálnom balení, s pôvodnými visačkami, či návodmi na použitie.
Vrátenie peňazí
Peniaze za tovar zašleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy. Nebude to však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného tovaru späť na našu adresu a následnej kontrole vrátených položiek.
VÝMENA TOVARU
Využite prosím postup rovnaký ako pri vrátení tovaru vyššie. Vo formulári na vrátenie tovaru však vyplňte možnosť výmena tovaru. V prípade, že cena zamieňaného produktu bude vyššia, cenový rozdiel Vám naúčtujeme v dobierke. V prípade nižšej ceny Vám cenový rozdiel vrátime na účet.
Niečo nie je jasné? Neváhajte nás kontaktovať
Reklamácia
Aj keď je našou snahou ponúkať len kvalitný a originálny tovar od svetových spoločností, pokaziť sa môže všeličo. Napriek tomu, že percento reklamácií je veľmi nízke, je našou snahou vyriešiť všetky reklamácie čo najrýchlejšie (väčšinou do niekoľkých dní).
Záruku na tovar máte u nás rovnakú ako v kamennom obchode. Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov.
V prípade reklamácie Vás prosíme o vyplnenie reklamačného formulára. Po jeho zaevidovaní Vás následne budeme kontaktovať.
Na aké prípady sa reklamácie vzťahujú?
Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Reklamácie sa nevzťahujú na prípady:
- ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie
- ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, apod.)
- ak chyba vznikla v dôsledku živelnej pohromy
Všetky reklamácie sú vybavované podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Reklamačné konanie je povinný predávajúci ukončiť najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.