Vrátenie tovaru a reklamácie

Vrátenie tovaru - odstúpenie od kúpnej zmluvy

Ak Vám tovar v byte či kuchyni nesadol, vyzeral na fotke môzno trošku inak ako v skutočnosti, alebo ste sa len jednoducho rozhodli tovar vrátiť alebo vymeniť, máte podľa zákona právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia tovaru. 

Pre našich zákazníkov sme sa rozhodli urobiť niečo viac: ponúknuť možnosť vrátenia alebo výmeny tovaru až do 100 dní. Vrátiť môžete tovar, ktorý nebol používaný a ktorý nie je poškodený!


Ako treba postupovať?

1. Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy

2.  Tovar dobre zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil. K vrátenému tovaru pribaľte nasledujúce dokumenty: vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy a návod na použitie tovaru (ak bol súčasťou zásielky)

3. Tovar pošlite - najneskôr do 100 dní od jeho prevzatia - na našu adresu:

PEKNUO - SEBA.SK, s.r.o., Dvory 1932/18, 020 01 Púchov

UPOZORNENIE: V prípade vrátenia tovaru znáša náklady na poštovné s tým spojené kupujúci – zákazník. Poštovné pri malých zásielkach môže vyjsť na cca 2-3 EUR, v prípade väčších balíkov (ťažších ako 2 kg) to môže byť cca 4-6 EUR, v závislosti od hmotnosti tovaru.

4. My tovar prevezmeme, o čom Vás budeme informovať mailom a vrátime Vám peniaze na účet bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru.

Reklamácie

Aj keď je našou snahou ponúkať len kvalitný a originálny tovar od svetových spoločností, pokaziť sa môže všeličo. Napriek tomu, že percento reklamácií je veľmi nízke, je našou snahou vyriešiť všetky reklamácie čo najrýchlejšie (väčšinou do niekoľkých dní).

Záruku na tovar máte u nás rovnakú ako v kamennom obchode. Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov.

V prípade reklamácie Vás prosíme o vyplnenie reklamačného formulára. Po jeho zaevidovaní Vás následne budeme kontaktovať.

Na aké prípady sa reklamácie vzťahujú?

Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Reklamácie sa nevzťahujú na prípady:

  • ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie
  • ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, apod.)
  • ak chyba vznikla v dôsledku živelnej pohromy

Všetky reklamácie sú vybavované podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Reklamačné konanie je povinný predávajúci ukončiť najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Alternatívne riešenie sporov

V prípade, že zákazník (kupujúci) nebol spokojný so spôsobom, akým jeho reklamáciu vybavil predajca alebo sa kupujúci domnieva, že predajca porušil jeho práva, má kupujúci právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu prostredníctvom emailu na obchod@bytovedoplnky.sk. Ak predajca na túto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní neodpovie, kupujúci je oprávnený podať návrh na alternatívne riešenie sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm